søndag 7. november 2010

Svart å kvitt gull!

Svart å kvitt gull te Trondheim by!
I dag har jeg vært på Lerkendal med min kjære sønn og Broder'n.
Det var arti. Resultatet ble 2-2 mot Aalesund, og ikke noe sånn super kamp, men stemninga va elektrisk, vi sto å hoppa og sang sammen med Kjernen, fikk sett lage vårres ta nok ett seriemesterskap. I snødrevet! Det snødde virkelig mye, og ble kjølig utover kvelden, så til tross for to sett ullundertøy, vinterbukse, jakke, 2 skjerf, lue og votter er jeg fortsatt kald! Brrrrrrrrr... Jeg hater virkelig å fryse så forferdelig.
Årets julegaveønsker til ALLE: Jeg ønsker meg godt ullundertøy, eller sydenferie! Så det så!

Ellers har det vært ei god helg med familien. På lørdag var vi til byen en tur på formiddagen. Kjæresten tok med seg barna på kino og så "Emil i Lønneberget", mens mor svidde en del hundrelapper på shopping! Etter kinoen spiste vi på Burgerking (jada, det er usunt, men det skjer ikke så ofte), før vi måtte spurte til bussen. Litjpia klarte å basje rett før vi skulle gå til bussen, så da måtte vi skifte først - derfor måtte vi spurte.

På ettermiddagen kom pappa'n min på besøk for å være over noen dagen, så da fikk mor og far dratt på kino og sett Jackass3D, og så var vi ute og "pilset" litt etterpå. Såååå godt! Traff på litt kjente og mindre kjente, og noen man kanskje skulle ønske man ikke kjente, men... Nattbussen hjem med gode venner, naboer, overstadig berusa mann i 40-åra som spydde, slesk 55-åring som prøvde seg på små-ripsa... Som vanlig da...

Nå må jeg dra det iskalde legemeet mitt i dusjen og prøve å finne igjen varmen!
Linda has left the cyberspace...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar