tirsdag 8. mars 2011

Prøve noe nytt???

Ja, jeg bestemte meg for at det var verdt å prøve noe nytt.
Jeg fant ei annonse i Adresseavisa om en ernæringsfysiolog som søkte 6 mennesker til å delta i ett prosjekt/forsøk/forskning i forhold til vekt, kosthold, oppfølging og å krympe i cm! Å jeg følte med som den PERFEKTE forsøkskanin, og en skikkelig nøtt å knekke, og melde meg på.
Jeg var den eneste av over 300 stykker som ble plukket ut bare pga mailen jeg skrev! Så jeg er med!
Hun spurte med om når jeg ville starte, og jeg sa; Samme det, bare ikke en mandag - alt jeg har startet en mandag har gått i grus før helga samme uke. Så vi ble enig om å starte en tirsdag.

Så nå, i skrivende stund, har jeg vært med i "prosjektet" i en uke, og det går faktisk veldig bra. Eneste jeg sliter med er et syyyykt sjokoladesug... Sjokolade er min største last... Elsker det... Å klarer stort sett ikke å gå en hel dag uten. Men jeg har styrt meg denne uka, men har spist litt 86% kakao-sjokolade når suget har vært for påtrengende. Blir så urolig i kropp og sinn - og det er vel sånn når man prøver å slutte med noe, uansett hva det er? Sjokolade er min narkotika!


I dag skal jeg på min første oppfølgingssamtale, så de skal bli spennende!

Må vel hiv i mæ en rættelig omelett eller nå før æ fyk...
Skal på butikken også, og da LØNNER det seg å være mett!!!

1 kommentar: